בלוג-און

איזה שפת תכנות הכי כדאי לכם ללמוד? 5 שפות התכנות הפופולאריות של 2020

בין אם אתם מפתחים בתחילת הדרך שלכם בהייטק ובין אם אתם רוצים להתפתח וללמוד משהו חדש – בחירת שפת תכנות חדשה היא דילמה לא פשוטה. ישנם המון פרמטרים שיש לקחת בחשבון כשבוחרים שפת תכנות, אם זה הביקוש, רמת הקושי ועוד. אז איך מצליחים לבחור שפת תכנות מתוך כל השפות הקיימות? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – לעזור לכם לבחור את שפת התכנות שהכי כדאי לכם ללמוד!

לכל משרות הפיתוח לחצו כאן >>>

מהן שפות התכנות שהכי כדאי לכם ללמוד?

1. Python

בראש ובראשנה – Python! היתרון הכי משמעותי של Pyhton הוא היותה שפת תכנות קלה יחסית ללמידה מה שהופך אותה לשפה אידיאלית למתחילים. יתרון משמעותי נוסף הוא הביקוש הרב בשוק – Python מבוקשת בקרב חברות הייטק, ארגונים וסטארטאפים. תוכנות כמו YouTube, Instagram ו- Pinterest פותחו גם הן ב-Python. עיקר השימוש בה הוא ליישומים של למידת מכונות, בינה מלאכותית וניתוח טקסט, תחומים הצפויים לצבור תאוצה בשנים הבאות. הביקוש לשפה רק ממשיך לעלות ולכן בחירה ב- Pyhton כשפת התכנות שלכם תהיה בחירה טובה עם פוטנציאל עתידי.

לכל משרות פיתוח Python לחצו כאן >>>

2. JAVA

JAVA היא אחת משפות התכנות הפופולאריות עוד משנות ה-90. היתרון המשמעותי שלה הוא היכולת להשתמש בה בכמעט כל מערכת או פלטפורמה, דבר ההופך אותה למבוקשת מאוד וכמות המשרות בתחום תמיד גדולה. כיום מלמדים JAVA כמעט בכל מסלול אקדמי למדעי המחשב בעיקר בגלל המולטי-פלאטפורמיות והירידה לפרטים המאפשרות הבנה עמוקה יותר של תכנות מונחה עצמים. הפופולאריות שלה נובעת גם מעצם היותה תוכנה מאוד יציבה ואמינה. עיקר השימוש ב-JAVA הוא פיתוח אפליקציות למערכת הפעלה אנדרואיד. רמת הקושי היא בינונית.

לכל משרות פיתוח JAVA לחצו כאן >>>

3. GO

GO, המכונה גם גולאנג, היא שפת תכנות שפותחה על ידי מהנדסים של גוגל ושוחררה ב-2012. התוכנה חדשה יחסית ולכן הביקוש אליה עדיין לא גבוה, אך מתוך ההיכרות שלנו עם המעצמה גוגל, ניתן להסיק כי זה רק עניין של זמן. עיקר השימוש ב- GO הוא פיתוח יישומים בצד שרת עם ביצועים גבוהים. רמת הקושי היא קלה עד בינונית ואנשים בעלי ניסיון בשפות כמו JAVA או C++ לא יתקשו ללמוד אותה. היתרונות שלה הם בפשטות והעיצוב בדומה לפייתון בשילוב הכוח של C, וכמובן קהל המשתמשים הענק של אנדרואיד.

4. סי שארפ #C

שפת #C היא שפת תכנות מודרנית שפותחה על ידי מיקרוסופט ונחשבת אחת לשפות התכנות הפופולאריות ביותר כיום. היא מיועדת בעיקר לפיתוח Backend, Web, משחקים, אפליקציות מובייל ועוד. #C מתבססת על ++C וכל יתרונותיה בשילוב .NET CORE שהופך אותה למולטי-פלטפורמית כמו JAVA. בניגוד לפיתוח ב- JAVA המאופיין בפשטות והקפדה על תכנות מונחה עצמים במחיר של עוד כמה שורות קוד, בשפת #C הדגש הוא על מהירות פיתוח במחיר של קוד פחות מפורט. היא נחשבת קלה ללמידה ויישום.  

לכל משרות פיתוח Net. לחצו כאן >>>

5. Node.JS

Node.JS היא בעצם פלטפורמת JavaScript שרצה על בסיס מנוע V8 של גוגל על שרת לינוקס. חוץ מ- Node.JS העובדת בצד שרת, ישנן עוד שפות כמו Angular.JS  ו- React.JS העובדות בצד קליינט. העובדה ש- Node.JS עובדת על Thread אחד מאפשרת לה לקבל עשרות אלפי בקשות מבלי להעמיס על המערכת, אך מנגד היא לא מספיק חזקה בשביל להריץ אפליקציות הדורשות כוח חישוב רציני. השימוש ב- Node.JS הוא בעיקר לפיתוח אפליקציות Web והיא נחשבת לשפה מאוד פופולארית. יש שיגידו שהיעילות והחדשנות של Node.JS הופכות אותה לאחת ההשפעות העיקריות על הפופולאריות הגדלה של JavaScript!

לכל משרות פיתוח Node.JS לחצו כאן >>>

לשפת התכנות שתבחרו ללמוד משמעות רבה בהמשך הקריירה המקצועית שלכם. מקווים שהצלחנו לעזור לכם בהתלבטות שלכם.
אם הקורונה השאירה אתכם ללא עבודה ואתם מחפשים משרות פיתוח או משרות הייטק אחרות – שלחו לנו קורות חיים עוד היום! >>>

דברו איתי כדי למצוא את המשרה הבאה שלכם!