בלוג-און

לוג און מתחדשת – הכירו את המוצרים החדשים שלנו!

לוג-און תוכנה פועלת כבר למעלה מ- 35 שנה על פיתוח והפצה של מוצרים חדשניים בשפות וסביבות מחשוב מתקדמות במגזר האנטרפרייז ובמגזר ההייטק, בארץ ובחו”ל. אנו שמחים לבשר לכם כי הצטרפו ללוג-און שני מוצרי תוכנה חדשים: ICPU ו- TUC.

ICPU הוא מוצר תוכנה חדש של לוג-און אשר פועל על טכנולוגיית CICS (שרת יישומים לניהול תנועות) בזמן אמת. המוצר מאפשר למשתמש לקבל מידע מדויק על השימוש ב-CPU על ידי מעקב אחר פעילותן של תוכניותיו. המוצר מספק תובנה ייחודית לגבי מאפייני הביצועים והיעילות של אותן תוכניות ועל ידי כך פותח הזדמנויות חדשות לחסוך מחזורי CPU ומאפשר להגדיל את התפוקה. המוצר עובד בסביבת IBM MainFrame/CICS.

לכל משרות הפיתוח >>>

מוצר נוסף הוא TUC (Total Utility Control), אשר כיום לוג-און היא המפיצה הבלעדית של המוצר בעולם. המוצר מאפשר אוטומציה והפעלה של עבודות שירות של מסד הנתונים Db2 z/OS. ה-TUC הינו הפתרון האולטימטיבי לאוטומציה של תחזוקת בסיס הנתונים, על ידי מתן תכונות ושירותים המאפשרים למשתמש ליצור את מערך נהלי התחזוקה ולהגדיר את הכללים הדרושים כדי לעקוב אחר מדיניות התחזוקה שלו. 

לכל משרות ה-QA והאוטומציה >>>

דני זיתוני, מנכ"ל משותף ומנהל תחום מוצרים בלוג-און מסר: "תחום המוצרים בלוג-און צמח מאוד לאחרונה, למרות משבר הקורונה שפקד אותנו. אנו פועלים באופן נמרץ לשיווק המוצרים בחו"ל וסבורים כי לקוחותינו יביעו עניין רב בשני המוצרים אשר ללא ספק יהוו ערך מוסף עבורם". 

לפרטים נוספים על המוצרים מוזמנים להיכנס לאתר שלנו >>>

חפשו עכשיו את המשרה הבאה שלכם בהייטק:

דברו איתי כדי למצוא את המשרה הבאה שלכם!